MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do - Page 15 - Cherokee SRT8 Forum

Auto Insurance

Go Back   Cherokee SRT8 Forum > Regional Forums > Mid-Atlantic

Mid-Atlantic DE, MD, NY, PA, NJ, VA, WV, DC

CherokeeSRT8.com is the premier Jeep Cherokee Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #141  
Old 01-25-2013, 06:17 PM
SemperP-SRT8's Avatar
SemperP-SRT8 SemperP-SRT8 is offline
Major Contributing Member
 
Join Date: Dec 2011
Location: Hometown Seattle/Currently: Who knows
Posts: 1,349
Thanks: 279
Thanked 296 Times in 242 Posts
Anybody heading up from NOVA that would wanna swing by and pick me up?? Wife has to use Jeep bc alternator is going in her car I think. And yes I have a sick feeling in my stomach when I think of her driving my baby. To give her credit she is super careful but still me no likey. Soo, ride anyone?? BTW wasn't planning on heading to scores if that would be an issue. Like I told Chris I'm not tryin to make it rain on some stripper with my hard earned mod money! Lol. My Jeeps got needs and I'm more than willing to oblige her.
__________________
Kris

2007 Silver

PERFORMANCE: It's NA. It's Fun. It's Loud as hell

EXTERIOR: Beautiful inside and out.
Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
  #142  
Old 01-25-2013, 06:38 PM
DCsnow1000's Avatar
DCsnow1000 DCsnow1000 is offline
1 Man Kungfu Swat Team
Premium Member
 
Join Date: May 2012
Location: White Marsh, MD
Posts: 2,557
Thanks: 558
Thanked 395 Times in 330 Posts
Garage
MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

Lol looking forward to meeting everyone that has not bailed it will be fun tomm at both places


Sent from my iPhone using AutoGuide.com App
__________________
I'm slowly getting back into the mix. Been a long road
between the Jeep and Life. Lets see where it leads this time......

Reply With Quote Quick reply to this message
  #143  
Old 01-25-2013, 07:08 PM
SemperP-SRT8's Avatar
SemperP-SRT8 SemperP-SRT8 is offline
Major Contributing Member
 
Join Date: Dec 2011
Location: Hometown Seattle/Currently: Who knows
Posts: 1,349
Thanks: 279
Thanked 296 Times in 242 Posts
NOVA peeps! Me needa a rida
Reply With Quote Quick reply to this message
  #144  
Old 01-26-2013, 01:39 AM
Marylandm3's Avatar
Marylandm3 Marylandm3 is offline
Elite Contributing Member
 
Join Date: Dec 2009
Location: Fallston, Md.
Posts: 8,235
Thanks: 703
Thanked 864 Times in 747 Posts
MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

I'm drunk. I'll be ready to go agai tmrw. Someone gotta pick me up though. I'm at te Corner of Charles street and coldspring lane.


Sent from AutoGuide.com App
__________________
Jason
2009 Silver Jeep Srt-8
PWR 426 with 88mm Precision turbo, Paramount driveline
All work done at KING MOTORSPORTS

RIP RoKDoG


My Jeep... http://www.cherokeesrt8.com/forums/s...ad.php?t=62004
Reply With Quote Quick reply to this message
  #145  
Old 01-26-2013, 04:38 AM
J&D's SRT's's Avatar
J&D's SRT's J&D's SRT's is offline
PWR - Boosted & Stroked
Lifetime Premium Member
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 8,570
Thanks: 1,972
Thanked 1,531 Times in 1,198 Posts
Re: MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

Quote:
Originally Posted by Marylandm3 View Post
I'm drunk. I'll be ready to go agai tmrw. Someone gotta pick me up though. I'm at te Corner of Charles street and coldspring lane.


Sent from AutoGuide.com App
LMFAO

Jim
__________________
Reply With Quote Quick reply to this message
  #146  
Old 01-26-2013, 05:53 AM
PITTZ's Avatar
PITTZ PITTZ is offline
Contributing Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: New Market, Md
Posts: 1,939
Thanks: 52
Thanked 427 Times in 347 Posts
MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

Make sure you qu33rs take pictures. Dirty rigs or not. Show us what we are missing out on.
I have to make money today instead of blowing it away.


Sent from AutoGuide.com Free App
__________________
Black 06 Srt8... Kooks 1 7/8 Headers, High Flow Cats, Cam, B&B Exhaust, Catch Can. 08-10 Conversion Front &. Rear, Cree high beams.... Not quick!!
Reply With Quote Quick reply to this message
  #147  
Old 01-26-2013, 07:55 AM
DCsnow1000's Avatar
DCsnow1000 DCsnow1000 is offline
1 Man Kungfu Swat Team
Premium Member
 
Join Date: May 2012
Location: White Marsh, MD
Posts: 2,557
Thanks: 558
Thanked 395 Times in 330 Posts
Garage
MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

See everyone soon


Sent from my iPhone using AutoGuide.com App
Reply With Quote Quick reply to this message
  #148  
Old 01-26-2013, 08:02 AM
DCsnow1000's Avatar
DCsnow1000 DCsnow1000 is offline
1 Man Kungfu Swat Team
Premium Member
 
Join Date: May 2012
Location: White Marsh, MD
Posts: 2,557
Thanks: 558
Thanked 395 Times in 330 Posts
Garage
MD & Surrounding Get Together/Chill Session/Meet & Greet/WTF people wanna do

Quote:
Originally Posted by Marylandm3 View Post
I'm drunk. I'll be ready to go agai tmrw. Someone gotta pick me up though. I'm at te Corner of Charles street and coldspring lane.


Sent from AutoGuide.com App
Lol really guy. Your like 15 away from me. Ill text you.


Sent from my iPhone using AutoGuide.com App
Reply With Quote Quick reply to this message
  #149  
Old 01-26-2013, 08:32 AM
evil 8's Avatar
evil 8 evil 8 is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Location: MD
Posts: 36
Thanks: 6
Thanked 2 Times in 2 Posts
Im bailing too. I got called in for overtime.
Reply With Quote Quick reply to this message
  #150  
Old 01-26-2013, 08:32 AM
SemperP-SRT8's Avatar
SemperP-SRT8 SemperP-SRT8 is offline
Major Contributing Member
 
Join Date: Dec 2011
Location: Hometown Seattle/Currently: Who knows
Posts: 1,349
Thanks: 279
Thanked 296 Times in 242 Posts
Is there anybody from VA still going that would be willing to pick me up
Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Cherokee SRT8 Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
meet...and greet bernardacura WK1 SRT8 General Discussion 0 02-27-2012 02:31 PM
Any NC peeps wanna meet up? NeverFastEnough South / Southeast 4 08-06-2009 06:27 PM
Meet and Greet in MN? JohnsonSRT8 Midwest / Great Lakes 11 06-23-2009 11:17 PM
Possible Meet and Greet Goldengreek5 New England 11 03-31-2008 08:11 AM

Powered by vBadvanced CMPS v3.2.2

All times are GMT -6. The time now is 04:18 AM.



Powered by vBulletin®. Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage Plus vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.
© AutoGuide