My New Beast :) - Page 2 - Cherokee SRT8 Forum
Other Vehicle Makes & Models Discussion This section is for the discussion of all non Chrysler Corporation vehicle makes and models.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #11 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 08:55 PM Thread Starter
Has Been
 
jps043's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Saint Louis
Posts: 8,465
Thanks: 904
Thanked 1,577 Times in 1,002 Posts
Garage
Send a message via AIM to jps043
Quote:
Originally Posted by yungsrt View Post
Congrats Bro.
Now, line em up and see which one wins....
Hahaha I wouldn't have enough road for the Shelby to win, but the jeep won't get anywhere near 200mph

Quote:
Originally Posted by 2007srt8 View Post
awesome ride..
Thanks man!

................||John S.||................
Daily Driver: 2007 SBM Jeep SRT8 - Slow
Garage Queen: 2013 GT500 -
Black on Black with SVTPP - 768HP 743TQ
Previous: 2009 Brilliant Black Twin Turbo Jeep SRT8 - 1100+HP 900+TQ
jps043 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 08:59 PM Thread Starter
Has Been
 
jps043's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Saint Louis
Posts: 8,465
Thanks: 904
Thanked 1,577 Times in 1,002 Posts
Garage
Send a message via AIM to jps043
Quote:
Originally Posted by Harrison@Stage6 View Post
Oh Lawd she's dirty!! Lol. Enjoy the ride man. It's a sweet one for sure. The BEST part about that car John is......................

















it's the slowest one you own.
Yeah soooooooooooo dirty haha. LOL I don't think that's the best part, I could think of a few other reasons . But it won't be the slowest for long. Just needs a little Stage6 loving
jps043 is offline  
post #13 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 09:03 PM
Lifetime Premium Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Down South in Florida
Posts: 17,069
Thanks: 1,704
Thanked 2,890 Times in 1,296 Posts
Garage
I got your back homey. Bring that beast down here. Drop the blower and slap some twins on there. Ain't the first time we've done it to a bad ass Ford. About it do it again next month on a Ford GT.
Harrison@Stage6 is offline  
post #14 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 09:04 PM Thread Starter
Has Been
 
jps043's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Saint Louis
Posts: 8,465
Thanks: 904
Thanked 1,577 Times in 1,002 Posts
Garage
Send a message via AIM to jps043
Quote:
Originally Posted by Harrison@Stage6 View Post
I got your back homey. Bring that beast down here. Drop the blower and slap some twins on there. Ain't the first time we've done it to a bad ass Ford. About it do it again next month on a Ford GT.
Once I free up some extra cash, I would love too . And yes I have heard, I can't wait to see the results!
jps043 is offline  
post #15 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 09:30 PM
PWR - Boosted & Stroked
 
J&D's SRT's's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 8,565
Thanks: 2,043
Thanked 1,548 Times in 1,212 Posts
John John John, awesome looking car. Sounds like you've almost already forgot about your Jeep, lol. So does it need a new clutch already, haha. Congrats bud.

Jim

J&D's SRT's is offline  
post #16 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 09:37 PM
Major Contributing Member
 
Glorysends's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Bartlett, IL
Posts: 1,069
Thanks: 285
Thanked 150 Times in 119 Posts
Congrats John! Looks nice!

Matt

2008 Silver Jeep SRT8 - MagnaCharger, SHR Trans, PPP Race Warrior Cam, Kooks headers, Mopar Exhaust, BC coilovers, BT Catch Can, DCCUSTOMS LED lights Grille/Brake Ducts, 5000K Fogs, Rear light conversion, Mopar spoiler

1999 Pewter Corvette C5 - with more horsepower in my stereo than my engine and a few appearance mods

Glorysends is offline  
post #17 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 09:37 PM
Straight Up Beast SON!!!
 
Knuckles's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Chicagorilla!!
Posts: 17,123
Thanks: 2,910
Thanked 1,229 Times in 992 Posts
Damn you Snapped with this ride John!!! Definitely digging the new ride man!!!

Knuckles
Mods: Bwoody CAI/FRI Lil boy Cam/ SW Headers/CORSA exhaust/SLP UD Pulley/Black Ops Autoworks Ported Intake Manny/Built Trans with FTI 3600 stall/ Johan aka Diablotoona Custom Tune
Knuckles is offline  
post #18 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 10:44 PM
Senior Contributing Member
 
hotrodcalvert's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Paducah, KY
Posts: 907
Thanks: 432
Thanked 156 Times in 132 Posts
Damn Stupp!!! Thats kickass-looking..............haha whats the first mod gonna be?

Colby

The "Silver Bullet" ---- 2006 Jeep SRT8 - Gone but definitely not forgotten
hotrodcalvert is offline  
post #19 of 113 (permalink) Old 11-20-2012, 11:02 PM
Lifetime Premium Member
 
SRT8LoveR's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Kuwait
Posts: 934
Thanks: 187
Thanked 96 Times in 91 Posts
Daaaaaamn !!

Congrats Looks sinister !!!

Enjoy !

SOLD!!
09 Grigio Telesto Jeep SRT-8
13 CTS-V
13 300C SRT
14 ZL1

Current Vehicle

14 Jeep SRT
SRT8LoveR is offline  
post #20 of 113 (permalink) Old 11-21-2012, 03:27 AM
Super Moderator
 
Muellge's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: NOLA
Posts: 3,751
Thanks: 426
Thanked 318 Times in 204 Posts
First mod is wheels and tires so you can make use of the power at the track.



Five Door League...
Muellge is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Cherokee SRT8 Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
well, the new beast is here! SRT8/BMW WK2 SRT8 General Discussion 143 10-20-2011 07:52 AM
TT beast Blown-WK Pics & Video Showoff Section 8 08-28-2011 03:18 PM
Beast vs. Beast Crookster777 Pics & Video Showoff Section 15 01-19-2010 03:56 PM
my beast.. Rynz Pics & Video Showoff Section 4 05-24-2009 12:28 AM
what could i buy for my beast for 300 or less Vinnysrt8 WK1 SRT8 General Discussion 53 10-08-2008 05:52 PM

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome